Stranica u temi: < [1 2 3 4 5] | Van Dale woordenboeken en 64 bits Windows Vista Postavljač teme: Marinus Vesseur
| Gerard de Noord Francuska Local time: 15:32 Član (2003) engleski na nizozemski + ... De taal en de spelling | Aug 15, 2015 |
Beste Robert,
Een levende taal staat nooit stil. Geüpdatet stond al in de elektronische Van Dale van 2002 - doet het ook nog steeds - en je krijgt het woord waarschijnlijk best wel uit je strot maar nog steeds niet uit je pen. De taal beweegt te snel voor óns.
Groeten,
Gerard | | | Gerard de Noord Francuska Local time: 15:32 Član (2003) engleski na nizozemski + ... Er is een nieuwe papieren Van Dale uit | Oct 4, 2015 |
Van Dale introduceert een nieuwe papieren editie. Interessant als je scrabbelt in een café zonder bereik. Ze maken reclame met de nieuwe vermeldingen beyoncévlieg en twitteren. Beyoncévlieg heeft op dit moment zó weinig treffers op internet dat ik de redactie verdenk van een poging tot hype. Twitteren vervoeg je als schitteren. Toch weer een flink bedrag bespaard.
If it ain't broke, don't fix it,
Gerard
[Edited at 2015-10-04 16:28 GMT] | | | Robert Rietvelt Local time: 15:32 Član (2006) španjolski na nizozemski + ...
Gerard de Noord wrote:
Beste Robert,
Een levende taal staat nooit stil. Geüpdatet stond al in de elektronische Van Dale van 2002 - doet het ook nog steeds - en je krijgt het woord waarschijnlijk best wel uit je strot maar nog steeds niet uit je pen. De taal beweegt te snel voor óns.
Groeten,
Gerard
Beste Gerard,
"De taal beweegt te snel voor ons?"
Sorry voor het late antwoord, maar gezien in het licht van een ander forum, vraag ik mij dus echt af of we de boot aan het missen zijn? | | | Met Van Dale 2.1 van Windows Vista naar 10? | Apr 5, 2016 |
Ik heb:
- Een CD met van Dale groot woordenboek EN/NE Versie 2.1
- Een Windows Vista SP3 pc met daarop een werkend en veel gebruikt groot woordenboek EN/NE Versie 2.1.2.
- Een defecte laptop met Windows 7 en eveneens een werkende versie 2.1, destijds telefonisch geactiveerd.
- Een net nieuwe Windows 10 laptop, daarop succesvol hetzelfde woordenboek geïnstalleerd en werkend in de trial versie die er na 30 dagen mee ophoudt.
Vraag:
Kan ik het woordenboek... See more Ik heb:
- Een CD met van Dale groot woordenboek EN/NE Versie 2.1
- Een Windows Vista SP3 pc met daarop een werkend en veel gebruikt groot woordenboek EN/NE Versie 2.1.2.
- Een defecte laptop met Windows 7 en eveneens een werkende versie 2.1, destijds telefonisch geactiveerd.
- Een net nieuwe Windows 10 laptop, daarop succesvol hetzelfde woordenboek geïnstalleerd en werkend in de trial versie die er na 30 dagen mee ophoudt.
Vraag:
Kan ik het woordenboek "unlocken" zodat ik het na een maand ook nog kan gebruiken? Zoals in voorgaande posts al blijkt, krijg ik van de firma Van Dale en co alleen hulp om een nieuwe versie te kopen a raison van 150 euries. Door een norse verkoper ook nog.
Opmerking:
Natuurlijk heb ik nu spijt dat ik me destijds de cd heb laten aansmeren met een "gebruiksrecht tot 31 dec 2099, als u een nieuwe computer koopt kunt u dit woordenboek gewoon weer activeren", in plaats van gewoon de woordenboeken te kopen voor een fractie meer.
[Edited at 2016-04-05 13:12 GMT] ▲ Collapse | |
|
|
Robert Rietvelt Local time: 15:32 Član (2006) španjolski na nizozemski + ... Van Dale / unInstallShield | Feb 4, 2022 |
Sorry dat ik deze oude koe weer uit de sloot haal, maar het leek mij in deze situatie gepast.
Ik heb mijn desktop van een nieuwe harde schijf (SDD) laten voorzien, en de computershop heeft er voor het gemak W11 opgezet. Het probleem is dat ik mijn Van Dale woordenboeken (op CD) niet gëinstalleerd krijg, d.w.z., het eerste woordenboek ging zonder problemen, maar die had ik in de verkeerde map geplaatst. Dus verwijderd en de pogingen daarna stranden jammerlijk. Ik krijg het volgende ... See more Sorry dat ik deze oude koe weer uit de sloot haal, maar het leek mij in deze situatie gepast.
Ik heb mijn desktop van een nieuwe harde schijf (SDD) laten voorzien, en de computershop heeft er voor het gemak W11 opgezet. Het probleem is dat ik mijn Van Dale woordenboeken (op CD) niet gëinstalleerd krijg, d.w.z., het eerste woordenboek ging zonder problemen, maar die had ik in de verkeerde map geplaatst. Dus verwijderd en de pogingen daarna stranden jammerlijk. Ik krijg het volgende bericht:
"Setup ontdekte dat unInstallShield in gebruik is. Sluit unInstallShield af en start setup opnieuw. Fout 432"
Klinkt eenvoudig, maar ik kan dat programma nergens vinden, en het dus niet afsluiten. Ik vind wel allerlei eenvoudige oplossingen op internet, zoals Control-Alt-Delete / Processen / unInstallShield / Afsluiten, maar die gelden blijkbaar niet voor W11. Programma staat er niet bij!
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? ▲ Collapse | | | Michael Beijer Ujedinjeno Kraljevstvo Local time: 14:32 Član (2009) nizozemski na engleski + ... Restarting Windows? | Feb 4, 2022 |
Robert Rietvelt wrote:
Sorry dat ik deze oude koe weer uit de sloot haal, maar het leek mij in deze situatie gepast.
Ik heb mijn desktop van een nieuwe harde schijf (SDD) laten voorzien, en de computershop heeft er voor het gemak W11 opgezet. Het probleem is dat ik mijn Van Dale woordenboeken (op CD) niet gëinstalleerd krijg, d.w.z., het eerste woordenboek ging zonder problemen, maar die had ik in de verkeerde map geplaatst. Dus verwijderd en de pogingen daarna stranden jammerlijk. Ik krijg het volgende bericht:
"Setup ontdekte dat unInstallShield in gebruik is. Sluit unInstallShield af en start setup opnieuw. Fout 432"
Klinkt eenvoudig, maar ik kan dat programma nergens vinden, en het dus niet afsluiten. Ik vind wel allerlei eenvoudige oplossingen op internet, zoals Control-Alt-Delete / Processen / unInstallShield / Afsluiten, maar die gelden blijkbaar niet voor W11. Programma staat er niet bij!
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Have you tried restarting Windows?
That will definitely kill the process (unInstallShield). | | | Robert Rietvelt Local time: 15:32 Član (2006) španjolski na nizozemski + ...
Michael Beijer wrote:
Robert Rietvelt wrote:
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Have you tried restarting Windows?
That will definitely kill the process (unInstallShield).
Je bedoelt computer uit en aanzetten? Heb ik gedaan, heeft niet geholpen. | | |
Terug naar een herstelpunt? | |
|
|
Robert Rietvelt Local time: 15:32 Član (2006) španjolski na nizozemski + ...
German-Dutch Engineering Translation wrote:
Terug naar een herstelpunt?
Kan ik proberen, maar ik heb hem net opnieuw geïnstalleerd, dus ik weet niet zeker of er een "schoon" herstelpunt is.
Bedankt voor de tip. | | | Robert Rietvelt Local time: 15:32 Član (2006) španjolski na nizozemski + ... | Stranica u temi: < [1 2 3 4 5] | Ovom forumu nije dodijeljen poseban moderator. Ako želite prijaviti povredu pravila portala ili zatražiti pomoć, molimo obratite se ovlaštenim djelatnicima portala » Van Dale woordenboeken en 64 bits Windows Vista Wordfast Pro | Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
| Trados Studio 2022 Freelance | The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |