SAP woordenlijst Postavljač teme: Marinus Vesseur
|
Hallo beste mensen
Als ik het goed begrijp bestaat er een SAP woordenlijst waarin ook Nederlandse begrippen staan. Heeft iemand die? Of een andere bron voor SAP-terminologie? Een cd-rom helpt me niet zoveel, behalve als je toevallig deze kant op komt.
Groeten, Marinus | | | Henk Peelen Nizozemska Local time: 00:18 Član (2003) njemački na nizozemski + ... LOKALIZATOR PORTALA | Marinus Vesseur Kanada Local time: 15:18 engleski na nizozemski + ... POKRETAČ TEME
Hi Henk
Bedankt voor je reactie. Die verklarende woordenlijst had ik inderdaad al gevonden.
SAP is een producent van zijn eigen jargon, net als Microsoft, je kunt niet maar gewoon een vertaling gebruiken waarvan je denkt dat-ie goed is. Ik snap helemaal niet hoe mensen zulke vertaalopdrachten kunnen plaatsen zonder een TM of MT mee te leveren. Ik heb dus bij de agency al aan de bel getrokken, maar ga ondertussen toch even zelf verder op zoek. Ik zal even direct contact met je... See more Hi Henk
Bedankt voor je reactie. Die verklarende woordenlijst had ik inderdaad al gevonden.
SAP is een producent van zijn eigen jargon, net als Microsoft, je kunt niet maar gewoon een vertaling gebruiken waarvan je denkt dat-ie goed is. Ik snap helemaal niet hoe mensen zulke vertaalopdrachten kunnen plaatsen zonder een TM of MT mee te leveren. Ik heb dus bij de agency al aan de bel getrokken, maar ga ondertussen toch even zelf verder op zoek. Ik zal even direct contact met je opnemen.
Sapfan ben ik ook wel, vooral grapefruit, vers geperst sinaasappelsap en appelsap met een scheut bronwater met prik, maar met de vertaling van dat jargon heb ik weer niet zo'n moeite.
Groeten uit Canada! ▲ Collapse | | | SAP GLOSSARY | Jul 31, 2007 |
Ik heb hier de meertalige SAP-woordenlijst uit 1999. Als je een ftp-adres of zoiets voor me hebt, kan ik het voor je overpompen. Hoe actueel deze lijst nu nog is, weet ik echter niet.
Groet,
Michiel Zijlstra | |
|
|
Marinus Vesseur Kanada Local time: 15:18 engleski na nizozemski + ... POKRETAČ TEME Bedankt, maar... | Jul 31, 2007 |
..ik ben ondertussen al in het bezit van de versie van 2002, plus een Exceltabel en een zelfgemaakte MT. Met dank aan iedereen voor de vlotte hulp. ProZ is zo gek nog niet. | | | excel file en MT | Jun 5, 2008 |
Beste Martinus
is het mogelijk die excel tabel of zelf de zelfgemaakte MT te posten?
of door te mailen? of zelfs een link te plaatsen?
Ik heb namelijk de kudoz open glossary even bekeken voor SAP en daar staan maar 6 termen in. daar ben ik dus niet echt veel mee.
Bedankt
Patrick De Ridder | | | Marinus Vesseur Kanada Local time: 15:18 engleski na nizozemski + ... POKRETAČ TEME Geen SAP lijsten meer | Sep 4, 2009 |
Ondertussen heb ik al jaren geen SAP werk meer aangenomen. Die lijst ben ikintussen kwijt en de MT door herinstallatie van MultiTerm ook.
Meertalige SAP terminologie is helaas een van de best verborgen geheimen in het net. | | | Edward Vreeburg Nizozemska Local time: 00:18 Član (2008) engleski na nizozemski + ... mosterd na de maaltijd... | Sep 11, 2009 |
Ik heb hier wel nog een SAP dictionary in het D FR EN I en ES, helaas zit NL daar niet bij.
Maar ik kan hier onsite wel een SAP client voor je opstarten, als je iets speciaals zoekt...
Verder:
http://www.saptranslation.com/ (E-D)
en hier kan je transactie-codes invoere... See more Ik heb hier wel nog een SAP dictionary in het D FR EN I en ES, helaas zit NL daar niet bij.
Maar ik kan hier onsite wel een SAP client voor je opstarten, als je iets speciaals zoekt...
Verder:
http://www.saptranslation.com/ (E-D)
en hier kan je transactie-codes invoeren:
http://www.saptutorials.com/ (E D FR NL)
Groeten
Ed
[Edited at 2009-09-11 07:47 GMT] ▲ Collapse | |
|
|
Ook op zoek naar SAP dictionary | Dec 22, 2012 |
Hallo allemaal. Ik ben ook op zoek naar een SAP woordenlijst/glossary enz. Ik heb gezien dat een programma bestaat dat Sapterm heet. Maar ik kan het niet vinden. Heeft iemand misschien die cd of excel uitdraai ervan ergens liggen. Ik heb Engels Nederlands nodig.
Bij voorbaat hartelijk dank en Prettige Feestdagen aan iedereen gewenst!
Peter | | |
Goedemorgen allemaal. Ik zit nu ook met een sap-vertaling. Heeft iemand een woordenlijst? | | |
Ik ben vergeten te melden van Engels naar Nederlands | | | Michael Beijer Ujedinjeno Kraljevstvo Local time: 23:18 Član nizozemski na engleski + ... | Ovom forumu nije dodijeljen poseban moderator. Ako želite prijaviti povredu pravila portala ili zatražiti pomoć, molimo obratite se ovlaštenim djelatnicima portala » SAP woordenlijst Protemos translation business management system | Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
| CafeTran Espresso | You've never met a CAT tool this clever!
Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer.
Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools.
Download and start using CafeTran Espresso -- for free
Buy now! » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |